Wskazówki, jak używać pocztówek jak promarketingowiec

Możliwość zobaczenia i poczucia korzyści z Twojej kampanii marketingowej na pocztówkach wymaga planowania. Weryfikacja grafika w tworzeniu idealnego przekazu jest krytyczna. Dostarczenie dokładnych i bezbłędnych plików graficznych jest bardzo...

Możliwość zobaczenia i poczucia korzyści z Twojej kampanii marketingowej na pocztówkach wymaga planowania. Weryfikacja grafika w tworzeniu idealnego przekazu jest krytyczna.

Dostarczenie dokładnych i bezbłędnych plików graficznych jest bardzo ważne dla każdego działu przygotowania do druku w firmach zajmujących się drukiem pocztówek przy otwieraniu plików pocztówkowych.

Zaimponuj obrazem z przodu

Oto dlaczego warto starannie wybrać firmy drukujące pocztówki. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Kiedy odbiorca wyciąga tę kartę, zdjęcie powinno być pociągające i zachęcać do jej otwarcia. Jakość zdjęcia jest ważna. Właściwa drukarka będzie niezbędna do zrobienia tego pierwszego wrażenia.

Wybierz chwytliwy nagłówek

Pisanie nagłówków jest o wiele trudniejsze, niż ci się wydaje. Nagłówek musi przykuwać uwagę. Nagłówek ten powinien być czytelny i dokładny, nawet jeśli czytelnik nie wychodzi poza twój twórczy nagłówek.

To znaczy, że powinieneś zrobić, co następuje.

  • Zrób jeśli zwięzły
  • Zaproponować rozwiązanie ich problemu
  • Ułatwiaj czytanie

Ułatwiaj czytanie

Kiedy ktoś strawi Twoją wiadomość, potrzebuje łatwości w wykonaniu lub łatwego czytania. Wiadomości na pocztówkach muszą być krótkie i słodkie. Każdy nowy pomysł powinien być umieszczony przy użyciu precyzyjnych sformułowań w kolejności, w jakiej czytelnik może go szybko przejrzeć. W każdej pocztówce, Twoje wiadomości powinny uzupełniać jej nagłówek.

Zawsze miej wezwanie do działania

Bez wezwania do działania, twój niewłaściwy marketing. Celem Twojej pocztówki powinno być nakierowanie odbiorcy na podjęcie konkretnej akcji. Twoja jasność przekazu jest ważna dla czytelnika przy podejmowaniu działań. W wezwaniu do działania należy również powtórzyć każdą dostarczoną ofertę.

Najważniejsze korzyści

Ludzie podejmą działania, jeśli będą wiedzieć, co dla nich jest w tym wszystkim. Dlatego trzeba podkreślić korzyści. Być może nagłówek zachęcił ich do otwarcia karty, ale teraz musisz skierować to zainteresowanie na wezwanie do działania.

Dokładne wymienienie korzyści zapewni, że odbiorca wyraźnie zrozumie, co zyska dzięki podjęciu działań.

Złóż ofertę

Kiedy ktoś wchłania oferowane korzyści, może jeszcze potrzebować bardziej przekonywującego wezwania do działania. Przedstawianie prostych i jasnych ofert pomoże im w podjęciu decyzji o przejściu na Twoje wezwanie do działania. W oferowaniu zniżki lub BEZPŁATNEGO kuponu usługowego prezent, podawanie daty wygaśnięcia pomoże twojemu Call To Action. Dostosowując swój marketingowy projekt pocztówki bezpośrednio do osobowości odbiorcy (imię, płeć, wiek) cechy będą pomocne jeden bezpośrednio związane z postu kota Call To Action. Ten rodzaj strategii marketingowej nazywany jest „Marketingiem spersonalizowanym”. ”

Przedstawić im ofertę, która sprawia, że wydaje się, iż znacznie łatwiej jest uzyskać te korzyści poprzez podjęcie działań. Zazwyczaj kuszące będą zniżki, darmowe kupony lub próbki. Oferty muszą jednak mieć do nich dołączone ramy czasowe, aby ludzie działali z pewnym stopniem pilności. Dodanie czegoś w rodzaju „oferta ważna do czasu wyczerpania zapasów” może zrobić sztuczkę, lub można spróbować czegoś bardziej oryginalnego.

Dostosuj swoją pocztówkę do swoich odbiorców. Wszystko, co na niej jest, powinno być atrakcyjne dla osoby, do której ją wysyłasz i dodawać osobisty akcent poprzez odwołanie się do niej po imieniu.

Więcej na http://wielodruki.pl/

Kategorie
BiznesMarketing i reklama
Brak komentarzy

Zostaw odpowiedź

*

*

Podobne wpisy