Pozycjonowanie strony firmowej to dobra inwestycja w jej rozwój!

Internet rośnie w siłę z roku na rok, a liczba internautów zwiększa się z każdym dniem. Decydując się na prowadzenie własnej firmy należy pamiętać o niezbędnych działaniach w sieci....

Internet rośnie w siłę z roku na rok, a liczba internautów zwiększa się z każdym dniem. Decydując się na prowadzenie własnej firmy należy pamiętać o niezbędnych działaniach w sieci. Klientów należy szukać również w Internecie, co powoduje, że stał się on miejscem, w którym przedstawiciele praktycznie wszystkich branży pokładają ogromne nadzieje.

Pozycjonowanie strony, a liczba odwiedzin

Wyszukiwarki internetowe są coraz inteligentniejsze, dlatego należy zwrócić szczególną uwagę na dobre pozycjonowanie strony. Dzięki temu jesteśmy w stanie zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie i tym samym pozyskać szersze grono Internautów. Wpisując w Google odpowiednią frazę, zazwyczaj korzystamy z pierwszych trzech czy czterech propozycji. Pozycjonowanie jest bez wątpienia bardzo długim procesem i wymaga od nas dużego zaangażowania oraz znajomości SEO. Warto jednak zainwestować w taką wiedzę, aby nasza strona internetowa osiągnęła jak najwyższą pozycję w wyszukiwarkach. Wielokrotne zwiększenie liczby odwiedzin owocuje większymi zyskami oraz rosnącą popularnością wśród Internautów.

Aż 85% ruchu na stronie pochodzi właśnie z wyników wyszukiwania konkretnych fraz kluczowych, które zostały wykorzystane do wypozycjonowania naszej strony. Na ten proces składa się wiele czynników, co których należą m.in. treści na stronie, a przede wszystkim słowa kluczowe i odpowiednie ustawienie nagłówków, przygotowanie strony mobilnej czy optymalizacja kodu HTML strony. Więcej na ten temat znaleźć można na stronie Whitepress.pl.

Audyt pozycjonowania i korzyści płynące z jego wdrożenia

Odpowiednio dostosowana strona internetowa do wymagań wyszukiwarki gwarantuje w dużej mierze zwiększoną liczbę odwiedzin na stronie. Audyt SEO jest raportem, który pozwala na analizę strony, fraz kluczowych oraz konkurencji i ma wpłynąć na poprawę i skutecznie przeprowadzoną optymalizację.

Do najważniejszych korzyści wynikających z wdrożenia audytu należą:

  • wzrost pozycji w wyszukiwarkach
  • lepsze współczynniki konwersji
  • szybsze i poprawne działanie strony
  • większy wachlarz słów kluczowych

Audyt SEO checklista pomoże nie tylko początkującym, ale również tym, którzy chcą odpowiednio przeprowadzić analizę swojej strony internetowej zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie, jak również dostosować stronę do najnowszych trendów.

Kategorie
BiznesMarketing i reklama
2 komentarze
  • Zgred
    15 października 2015 at 19:27
    Zostaw odpowiedź

    Dziękuję za wzmiankę o mojej checkliście zwiazanej z audytami seo 🙂

    Polecam się 🙂

  • Jarek
    17 lipca 2016 at 13:59
    Zostaw odpowiedź

    pozycjonowanie to bardzo przydatna sprawa, bo zwiększa rozpoznawalność danej firmy i liczbę klientów. Z drugiej strony jest to bardzo kosztowna rzecz. Jednak z pewnością się opłaca.

  • Zostaw odpowiedź

    *

    *

    Podobne wpisy