Pożądana nagroda na koniec roku

Ostatni kwartał to czas wzmożonej aktywności wielu firm. Szukasz skutecznych rozwiązań na wykorzystanie pozostałych środków w budżecie firmowym, podniesienia wskaźników sprzedaży i nagrodzenia dotychczasowych kontrahentów? Sprawdzonym rozwiązaniem we wszystkich...

Ostatni kwartał to czas wzmożonej aktywności wielu firm. Szukasz skutecznych rozwiązań na wykorzystanie pozostałych środków w budżecie firmowym, podniesienia wskaźników sprzedaży i nagrodzenia dotychczasowych kontrahentów? Sprawdzonym rozwiązaniem we wszystkich tych przypadkach jest program wsparcia sprzedaży.

Program wsparcia sprzedaży, który przyciągnie uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by podbił serca tych, do których jest kierowany? Przede wszystkim warto postawić na motywujące nagrody – dostępne od ręki, z gwarancją natychmiastowej gratyfikacji.

Skuteczna aktywizacja

Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Nie jest łatwo stworzyć katalog nagród, który zadowoli wszystkich kontrahentów, a także nie obciąży nadmierną logistyką. Współczesne nagrody w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży powinny być proste w obsłudze, różnorodne i elastyczne, tak, aby zadowoliły nawet najbardziej wymagających uczestników. To coraz bardziej świadoma grupa, która z każdym programem, w którym bierze udział oczekuje coraz więcej. Odpowiedzią na te potrzeby są przedpłacone karty premiowe Edenred. To nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym. Karty Edenred przywiązują do marki i aktywizują uczestników programów wsparcia sprzedaży. Trafiają w potrzeby i gusta klientów, przedstawicieli handlowych, partnerów biznesowych, a przy okazji są dostępne w każdym momencie trwania programu. To doskonała inwestycja, która zwróci się z nawiązką nie tylko pod koniec kwartału. Efekty dobrze przeprowadzonego programu wsparcia sprzedaży, z niosącą pozytywne skojarzenia nagrodą, będą widoczne także przez kolejne lata.

Dopasuj nagrodę do uczestnika

Przedpłacone karty premiowe Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Klienci mogą je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami. Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w internecie, ale na życzenie klienta Edenred przygotuje karty premiowe z wybraną przez klienta akceptacją. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred.

Karty z wybranym zakresem akceptacji są najbardziej zbliżone do nagród rzeczowych czy popularnych voucherów turystycznych. Co więcej doskonale je zastępują, ponieważ obdarowany samodzielnie w dogodnym dla siebie czasie i miejscu wybiera nagrodę, która spełni jego marzenia. Długi termin ważności kart sprawia, że wydaje się je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego, a następnie można je wielokrotnie zasilać na różne kwoty i z różną częstotliwością.

Postaw na efektywne rozwiązania

Swobodne różnicowanie wartości nagród doskonale sprawdza się w przypadku długofalowych akcji. Uczestnik, który otrzymał kartę, na bieżąco kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie, jaki pułap osiągnął i za co został nagrodzony.

Program lojalnościowy i motywacyjny oparty na nagrodach w formie kart przedpłaconych jest efektywny pod kątem kosztów i czasu po stronie organizatora. Nie wymaga gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie. Karty są zawsze dostępne, nigdy się nie kończą, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarządza katalogiem nagród.

Autor tekstu:
Magdalena Bednarz, Product Line Business Manager w Edenred Polska

O Edenred

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych i transakcyjnych. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedzą i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów. Edenred w Polsce dostarcza rozwiązania oparte na kartach przedpłaconych w trzech kategoriach: motywacja pracowników, lojalność w biznesie oraz zarządzanie wydatkami firm.

Kategorie
Wiadomości
Brak komentarzy

Zostaw odpowiedź

*

*

Podobne wpisy