Porady jak zaprojektować atrakcyjną wizytówkę

Wiele firm i przedsiębiorstw ma trudności z wymyśleniem cech, które powinny znaleźć się w ich wizytówkach. Czy Ty również masz problemy z tym, co dodać do swojej wizytówki? Nie...

Wiele firm i przedsiębiorstw ma trudności z wymyśleniem cech, które powinny znaleźć się w ich wizytówkach. Czy Ty również masz problemy z tym, co dodać do swojej wizytówki? Nie martw się, zrobiliśmy listę ważnych wskazówek, które możesz wykorzystać, aby Twoja wizytówka była bardziej atrakcyjna i przykuwająca uwagę.

Poniżej znajduje się lista rzeczy, które należy rozważyć przed wynajęciem firm poligraficznych online do swoich wizytówek:

Twoje imię i nazwisko

Dzięki temu klient wie dokładnie, z kim ma się skontaktować. To pozwala klientowi poznać Cię osobiście. Wraz z imieniem i nazwiskiem, należy również dodać swoje oznaczenie. Powinieneś dodać swoje dane uwierzytelniające w taki sposób, aby usunąć wszelkie pomyłki podczas czytania treści wyświetlanych na Twojej wizytówce. Upewnij się również, że czcionka nie jest ani za mała, ani za duża, aby ją odczytać.

Tytuł wizytówki

Ważne jest, aby opracować atrakcyjny tytuł, który będzie łatwy do zapamiętania dla Twoich klientów. Powinien on wywoływać uczucie subskrypcji na dostarczane przez Państwa produkty i usługi. Tytuł Twojej wizytówki powinien sprawić, że klienci poczują, że jesteś najlepszą alternatywą, jaką mają.

Logo biznesowe

Najlepiej jest umieścić swoje logo w górnej części wizytówki, gdyż wtedy natychmiast przyciągnie ono uwagę. Ludzie zazwyczaj najpierw patrzą na logo, a następnie odczytują nazwę firmy. Twoi klienci zapamiętają cię, patrząc na twoje logo. Najlepiej jest umieścić logo w środku wizytówki, tak aby natychmiast wpadało w oko.

Nie popełnij błędu, drukując logo na odwrocie wizytówki. Większość ludzi nawet nie patrzy na tylną stronę wizytówki. Postaraj się umieścić na odwrocie wizytówki odrobinę informacji.

Dane kontaktowe

Dane kontaktowe i adres pozwalają klientowi na kontakt z Tobą, gdy potrzebuje Twoich usług. Ważne jest, aby podać następujące dane

Adres fizyczny

– Adres e-mail

– Numer telefonu (zarówno biurowego, jak i komórkowego)

– Adres strony internetowej.

Możesz również dodać swoje LinkedIn (poprawna nazwa) lub wszelkie inne linki medialne jako alternatywne drogi komunikacji.

Możesz również dodać swoją nazwę powiązaną, co ułatwi Twoim klientom łączenie się z Tobą w mediach społecznościowych.

Produkty i usługi

Celem wizytówki jest informowanie klientów o Państwa produktach i usługach. Możesz używać małych obrazków lub grafik, co ułatwi Twoim klientom zrozumienie tego, co robisz.

Kolor i szablony

Wybór kolorów jest również ważny, jeśli chodzi o każdą wizytówkę. Wybór kolorów powinien uzupełniać kolory logo i motywy biznesowe. Zrozumieć, jak ważne jest dobieranie kolorów, które są łatwe do odczytania. W tworzeniu ciemnego ekranu przy użyciu ciemnych kolorów atramentu słowa będą dość trudne do odczytania. Te same słowa odwrócone w kolorze białym, będą czytane znacznie lepiej.

Wizytówka jest niezbędnym narzędziem i należy używać tylko odpowiednich informacji. Więc następnym razem, gdy zdecydujesz się zrobić nową wizytówkę, pamiętaj o wyżej wymienionych punktach.

Więcej na http://edrukarnie.pl/

Kategorie
BiznesMarketing i reklama
Brak komentarzy

Zostaw odpowiedź

*

*

Podobne wpisy