• Smartfon z dual SIM do 1000zł

    Dual SIM to rozwiązanie, które sprawia, że w jednym telefonie możemy umieścić dwie karty SIM. W efekcie w jednym telefonie możemy mieć kartę zarówno od numeru prywatnego, jak i służbowego. Jest to rozwiązanie naprawdę bardzo wygodne, którego popularność jest coraz większa. Niestety, telefony z dual SIM są na ogół...
  • Jak sprawdzić opinie o Polo Market?

    Zakupy spożywcze to nieodłączny element codziennego życia. Każdy z nas udaje się do sklepu z żywnością przynajmniej parę razy w tygodniu. Oprócz lokalnych sklepów prowadzonych przez mniejszych przedsiębiorców mamy do wyboru parę sieci supermarketów wielkopowierzchniowych. Jedna z takich sieci jest Polo Market. Polo Market to polska siec sklepów spożywczych,...
  • Czym jest i po co się sporządza kartę charakterystyki?

    Łańcuch dostaw pomiędzy producentem/dostawcą a konsumentem składa się z wielu ogniw. Jednym z nich jest Karta Charakterystyki. Obowiązek sporządzenia tego dokumentu został nałożony na producentów i dostawców poprzez zapisy, które znalazły się w rozporządzeniu REACH. Kwestie te reguluje artykuł 31 tegoż rozporządzenia. Po co jest potrzebna Karta Charakterystyki? Jest...
  • Segment piw bezalkoholowych coraz ważniejszy dla browarów

    Od ubiegłego roku rynek notuje dynamiczny wzrost kategorii piw bezalkoholowych. To efekt rosnącej świadomości konsumentów i ofensywy ofertowej producentów piwa. – Jest to ważny element odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, którą promujemy – mówi prezes Kompanii Piwowarskiej. To drugi – obok ekologii – istotny dla grupy obszar działalności CSR. Koncern osiągnął ponad 99...
  • Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama

    Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę...
  • Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie

    Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Jego prezes podkreśla, że w tym czasie przybyło zarówno działających w branży firm, jak i konsultantów i dystrybutorów....
  • Twarde stanowisko premiera UK nie musi oznaczać brexitu bez porozumienia

    Wybór Borisa Johnsona na premiera Wielkiej Brytanii oznacza zaostrzenie retoryki rozmów o wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Nowy premier zapowiada renegocjowanie umowy, a unijni politycy kategorycznie je wykluczają. Zważywszy na okres urlopowy i bliski termin brexitu, zmiany wydają się nierealne. Zdaniem Piotra Kuczyńskiego najbardziej prawdopodobny scenariusz zakłada kosmetyczne poprawki, które pozwolą...
  • Producenci wołowiny w trudnej sytuacji

    Ceny żywca wołowego są niższe średnio o 15 proc. w stosunku do ubiegłego roku. To przede wszystkim efekt spadku spożycia wołowiny na europejskim rynku, na który trafia 80 proc. krajowego eksportu. Polskim producentom zagrażają również inne uwarunkowania międzynarodowe – zbliżający się brexit, umowa z krajami Mercosuru. Sytuację ponadto pogarsza zamknięcie tureckiego rynku...
  • Zaostrza się konkurencja na rynku hotelowym

    Polski rynek hotelowy jest w fazie boomu. Tylko w ubiegłym roku liczba noclegów zwiększyła się o 7 proc. W dużych miastach, takich jak Warszawa czy Gdańsk, oraz popularnych kurortach turystycznych powstaje wiele nowych inwestycji, przez co zaostrza się konkurencja. Dla umocnienia swojej pozycji spółka Zdrojowa Invest & Hotels weszła w strategiczne partnerstwo z globalnym gigantem Radisson...