• Galerie handlowe starają się na nowo przyciągnąć klientów po lockdownie

    Klienci powoli wracają do obiektów handlowych, ale jak wynika z danych PRCH, ich odwiedzalność wciąż waha się między 70 a 96 proc. ubiegłorocznych wartości. Ruch po lockdownie związanym z pandemią najszybciej odradza się w tych galeriach, które oferują dodatkowe możliwości rozrywki i spędzania wolnego czasu. Odbudowa bazy klientów to niejedyne wyzwanie, przed jakim...
  • Jak rozpoznać srebro?

    Srebro jest zdecydowanie mniej popularne niż złoto. Okazuje się jednak, że jest także bardzo dobrą lokatą kapitału. Stawiać można na srebrne monety i wykonane ze srebra sztabki. Decydując się na zainwestowanie w srebro, należy przede wszystkim mieć pewność, że to, co kupujemy jest faktycznie srebrem. Jakie są proste sposoby...
  • Eksport na rynki pozaunijne rośnie znacznie szybciej niż do UE

    W 2019 roku polski eksport rósł szybciej niż import, dzięki czemu powrócił do dodatniego salda handlu zagranicznego. Choć polskie firmy są elastyczne i mimo spowolnienia gospodarki u głównych partnerów handlowych dobrze sobie radzą za granicą, a klimat sprzyja eksportowi, rządzący woleliby, by mocniej zdywersyfikowały rynki docelowe. Zdaniem eksporterów państwowe instytucje...
  • Smartfon z dual SIM do 1000zł

    Dual SIM to rozwiązanie, które sprawia, że w jednym telefonie możemy umieścić dwie karty SIM. W efekcie w jednym telefonie możemy mieć kartę zarówno od numeru prywatnego, jak i służbowego. Jest to rozwiązanie naprawdę bardzo wygodne, którego popularność jest coraz większa. Niestety, telefony z dual SIM są na ogół...
  • Jak sprawdzić opinie o Polo Market?

    Zakupy spożywcze to nieodłączny element codziennego życia. Każdy z nas udaje się do sklepu z żywnością przynajmniej parę razy w tygodniu. Oprócz lokalnych sklepów prowadzonych przez mniejszych przedsiębiorców mamy do wyboru parę sieci supermarketów wielkopowierzchniowych. Jedna z takich sieci jest Polo Market. Polo Market to polska siec sklepów spożywczych,...
  • Czym jest i po co się sporządza kartę charakterystyki?

    Łańcuch dostaw pomiędzy producentem/dostawcą a konsumentem składa się z wielu ogniw. Jednym z nich jest Karta Charakterystyki. Obowiązek sporządzenia tego dokumentu został nałożony na producentów i dostawców poprzez zapisy, które znalazły się w rozporządzeniu REACH. Kwestie te reguluje artykuł 31 tegoż rozporządzenia. Po co jest potrzebna Karta Charakterystyki? Jest...
  • Segment piw bezalkoholowych coraz ważniejszy dla browarów

    Od ubiegłego roku rynek notuje dynamiczny wzrost kategorii piw bezalkoholowych. To efekt rosnącej świadomości konsumentów i ofensywy ofertowej producentów piwa. – Jest to ważny element odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, którą promujemy – mówi prezes Kompanii Piwowarskiej. To drugi – obok ekologii – istotny dla grupy obszar działalności CSR. Koncern osiągnął ponad 99...
  • Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama

    Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę...
  • Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie

    Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Jego prezes podkreśla, że w tym czasie przybyło zarówno działających w branży firm, jak i konsultantów i dystrybutorów....