• Kiedy inwestować w numizmaty, a kiedy w monety?

    Lokaty bankowe czy fundusze inwestycyjne to tradycyjne sposoby lokowania oszczędności. Oprócz tych form osoby, które odłożyły pewne pieniądze na przyszłość, mogą zainwestować je także w inwestycje alternatywne. Osoby zainteresowane takimi alternatywnymi inwestycjami do wyboru mają między innymi zakup monet kolekcjonerskich oraz tak zwanych monet bulionowych. Czym są monety kolekcjonerskie?...
  • Jak sprawdzić opinie o Polo Market?

    Zakupy spożywcze to nieodłączny element codziennego życia. Każdy z nas udaje się do sklepu z żywnością przynajmniej parę razy w tygodniu. Oprócz lokalnych sklepów prowadzonych przez mniejszych przedsiębiorców mamy do wyboru parę sieci supermarketów wielkopowierzchniowych. Jedna z takich sieci jest Polo Market. Polo Market to polska siec sklepów spożywczych,...
  • Srebro i złoto z Polski

    Profesjonalni bankierzy i inwestorzy korzystają z różnych sposobów na gromadzenie oszczędności. Lokują je nie tylko na bankowych lokatach. Przynajmniej część swoich pieniędzy lokują w trwałych środkach. Tradycyjnie takim zabezpieczeniem jest srebro i złoto. Inwestowanie w srebro Polska jest krajem, który ma bardzo duże zasoby srebra. Okazuje się, że inwestowanie...
  • Inwestycje w srebro i złoto

    Historycznie złoto było jednym z najpopularniejszych narzędzi inwestycyjnych. Inwestorzy stanowią 30–40% ogółu zakupów złota, jubilerzy – 40–50%. W okresach kryzysu inwestorzy zabezpieczający ryzyko zwiększają swoje inwestycje w złoto, podczas gdy w czasach stabilności rośnie popyt na biżuterię, co zachęca jubilerów do zwiększania produkcji. Połączenie tych czynników sprawia, że popyt...
  • Segment piw bezalkoholowych coraz ważniejszy dla browarów

    Od ubiegłego roku rynek notuje dynamiczny wzrost kategorii piw bezalkoholowych. To efekt rosnącej świadomości konsumentów i ofensywy ofertowej producentów piwa. – Jest to ważny element odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, którą promujemy – mówi prezes Kompanii Piwowarskiej. To drugi – obok ekologii – istotny dla grupy obszar działalności CSR. Koncern osiągnął ponad 99...
  • Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama

    Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę...
  • Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie

    Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Jego prezes podkreśla, że w tym czasie przybyło zarówno działających w branży firm, jak i konsultantów i dystrybutorów....
  • Polacy chętnie inwestują w złoto i nieruchomości

    Drożejące mieszkania i najwyższe w historii ceny złota skłoniły niektórych inwestorów do ograniczenia lokowania oszczędności w tych aktywach, tradycyjnie uważanych za pewne, i skierowania części środków na inne inwestycje. Polacy cały czas zakładają depozyty, rosną też fundusze obligacji. Zdaniem Bartosza Turka, to dobry znak, bo dywersyfikacja jest najlepszym sposobem na pomnożenie zysków i ograniczenie...
  • Twarde stanowisko premiera UK nie musi oznaczać brexitu bez porozumienia

    Wybór Borisa Johnsona na premiera Wielkiej Brytanii oznacza zaostrzenie retoryki rozmów o wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Nowy premier zapowiada renegocjowanie umowy, a unijni politycy kategorycznie je wykluczają. Zważywszy na okres urlopowy i bliski termin brexitu, zmiany wydają się nierealne. Zdaniem Piotra Kuczyńskiego najbardziej prawdopodobny scenariusz zakłada kosmetyczne poprawki, które pozwolą...