• W jaki spsosób zwiększyć sprzedaż firmy dzięki Internetowi?

    Internet to doskonałe narzędzie do promowania własnej działalności oraz do zwiększania sprzedaży, a także pozyskiwania nowych konsumentów. Warto wobec tego zdawać sobie sprawę z tego, w jaki sposób wykorzystać to, co oferuje sieć w prowadzeniu własnego biznesu. Zwłaszcza, kiedy prowadzimy go również online bądź widzimy, że w ostatnim czasie...
  • Kampania SEO czy SEM? Którą wybrać do promocji produktów i usług?

    Regularne sprawdzanie skuteczności działań, tworzenie raportów i kontrola procedur wewnętrznych to podstawy funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa. Firmy z różnych branż zlecają audyty zewnętrznym podmiotom, zapewniając sobie dostęp do niezależnych opinii. Podobnie jest również w działalności internetowej. Prawidłowa diagnoza pozwala na podtrzymanie mocnych stron oraz wyeliminowanie niedoskonałości, stojących na drodze do...
  • Wszystko co powinieneś wiedzieć zakładając stronę firmową

    Zaczynając swoją przygodę z biznesem, jedne z pierwszych kroków jakie czynimy – to określenie swojego kierunku marketingowego, załatwienie formalności w urzędach, wybranie szaty graficznej no i założenie strony. Znajdujemy odpowiedni hosting i zaczynamy działać! Tylko czy tak naprawdę wiemy, co właściwie powinna zawierać nasza strona i jak powinna wyglądać?...
  • Powrót do oryginalnego lakieru po zmianie koloru auta, czy to możliwe?

    Świat tuningu jest bardzo obszerny i oferuje wiele różnych rozwiązań designerskich. Jedni powiedzą, że tuningiem jest tylko modyfikowanie mocy auta (np. przy pomocy chipów), a dla innych będzie to tylko zmiana wizualna samochodu. Bez względu na wszystko, w tuningu chodzi o to, by samochód był jak najbardziej dostosowany do...
  • Podstawowe błędy w marketingu treści

    Choć na temat marketingu treści powstało wiele ekspertyz i analiz, to wciąż przedsiębiorcy, którzy próbują go wdrożyć do swoich działań on-line, popełniają wiele błędów. Większość tych błędów wynika tylko i wyłącznie z braku podstawowego przygotowania, a nie np. z braku budżetu czy doświadczenia. Content marketing nie jest bowiem reklamą...
  • Prowadzisz bloga? Zarabiaj pieniądze!

    Jeżeli prowadzisz bloga i generuje on jakiś miarodajny ruch w skali miesiąca, to możesz zacząć zarabiać realne pieniądze. Jeśli prowadzisz bloga, generuje on miarodajny ruch, a do tego piszesz w sposób ciekawe i poruszasz tematy dotyczące konkretnej branży, to możesz też możesz zarabiać realne pieniądze, ale jeszcze większe! A...
  • Fajerwerki coraz bardziej popularne

    Polacy przeznaczają coraz więcej środków finansowych na zakup materiałów pirotechnicznych. Pokazy sztucznych ogni przestały być wyłącznie domeną plenerowych imprez masowych, a coraz częściej towarzyszą bardziej kameralnym przyjęciom weselnym, bankietom oraz imprezom firmowym. Obecnie w sklepach i hurtowniach fajerwerków możemy znaleźć bardzo szeroką ofertę produktów, która obejmuje zarówno te przeznaczone...
  • W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo

    Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych i social wideo – taka tendencja powinna się utrzymywać. Dominującym graczem na tym rynku staje się...
  • Tylko co dziesiąta firma korzysta z mediów społecznościowych

    Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8,4 proc. firm jest obecnych w social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia dla 28 państw to 18 proc. Eksperci podkreślają, że cyfrowy potencjał nie jest przez firmy w pełni wykorzystywany. Zmiana w tym zakresie będzie napędzać...